Mar 23, 2014

Sanjao da sam naleteo na drugaricu...



...(da je ne spominjem ovde, ali obaveštena je o svojim nokturalnim aktivnostima) u gradu kako deli flajere, pa sam joj, normalno, predložio da se skonta sa medvedom.

Potom sam bio pandur, kog je vilama napao plavo obojeni Škot. Razoružao sam ga, stavio mu lisice, i pitao što bi ponosni potomak Pikta počinio tako nešto. Odbrusio mi je da nemam pojma kako je živeti danas teško, na šta sam mu ja rekao da znam mnogo bolje od njega, pošto sam preživeo Holokaust* (disclaimer - nisam bio učesnik istog), što ga je ućutkalo.
Onda sam uzeo mobilni da se hvalim na internetu, ali sam, pošto sam tvitnuo o svom podvigu, skontao da je osumnjičeni za to vreme šmugnuo.

Ostatak sna sam proveo u čestom motivu mojih snova - tražeći toalet u stanu koji je menjao oblik.



autor: Suma

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: