Jan 17, 2015

Рекли су о алкохолизирању суботом увече...



Вниманије! Грађанско наложеније је суботом лумповати по кафанама." Доситеј Обрадовић

"Примерни поклоник Христа мора суботом врчеве пити и крв лити." Св. Сава

"Пролетер који пропусти суботње приредбе, испуњене алкохолом и социјализацијом, губи право гласа у синдикалном одбору." Јосип Броз Тито

"Кад сам био мали увек сам посматрао одрасле како уз причу испијају многе чокање ракије, привлачио ме је њихов задах као да се кроз њега могла спознати тајна људске душе." Иво Андрић

"Увек су ми се гадили ти савесни људи. Ти људи који не оду у кафану суботом само зато што је пре пар дана била новогдишња прослава." Чарлс Буковски

"УА умор! нећу да спавам, буди пијан суботом брауте! Лажни моралисти политичари гоље!" Драган Оташевић - Кале

"У кафане не треба ићи ради задовољства нити хрлити у загрљај алкохолног ескапизма. У њих треба ићи, истраживачки, у тежњи да се сагледају све акробације које људски дух може да изведе." Фридрих Ниче

"Не заговарам алкохолизам и раскалашно понашање, али одлазак суботом у кафану је прелепа српска традиција. Неки народи имају мантре, неки медитације, наш народ има кафане. Јасно је да то нико други не ради." Ђорђе Вукадиновић

"Модерна реч "Субота" долази од старе србске речи "Суробат". Тај термин је тешко превести зато што означава суноврат и његову супротност истовремено, најлакше га је илустровати преко појма суботње пијанке." Јован Деретић

"Увек ми се прва и последња посета некој кафани дешавала истовремено, ако знате шта хоћу да кажем." Гручо Маркс

Данило Шаиновић

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: