Mar 21, 2012

Draga mama

Ovde mi je mnogo lepo. Ove čike se vrlo pristojno ophode prema nama. Znam da si mi rekla da ne uzimam bombone od nepoznatih ljudi, ali ove njihove su mnogo zanimljive. Ne samo da imaju razne oblike, nego čike kažu da sam zbog njih prestao nekontrolisano da piškim u gaće. Neke od tih bombona čak liče na one tvoje koje piješ kad te tata iznervira.
Juče smo pravili svašta od plastelina. Ja sam napravio tebe, a jedan drugar iz igraonice ti je otkinuo glavu, zbog čega sam se ja rastužio. Čike su rekle da će se on lepše ponašati kad mu daju još bombona. Danas ga nisam video u igraonici... Verovatno mu je pozlilo od previše bombona.
Ne brini za mene. Ja sam dobro. Nisam se povredio, niti bilo šta slično. Iz moje sobe su sklonili sve oštre predmete. 
Čike mi kažu da ću uskoro kući. Čak će da mi spakuju i kesu bombona da ponesem sa sobom.

Voli te tvoj sin.


Predrag Pedjalaya Filipović

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: