Apr 12, 2012

Bojan Samson - Pesme


Bulgakov je uvek u modi

(Apokaliptični sonet o nečistoj savesti)

 Došao Vođa u goste vrlom književnom klanu:
 Kritičar-papiga poslan na doškolovanje,
 stihoklepac pedofil na prevaspitavanje...
 Svako je krunisan prema usvojenom planu.


Dopunski Čas anatomije uskoro počinje,
za umorne, jalove pisce, sujetne, dokone:
neka vas beživotni stihovi sada progone,
neka vas demoni nemuštih priča strasno kinje!


Niko pobeći ne može tom prevejancu starom:
ni urednik časopisa, trulom kompromisu sklon,
čak ni izdavač, što od pesme kintu više voli.


U toj bandi literata nastade pakleni lom:
dok se u odajama nespokoja ruši tron,
jaucima, vašar pajaca za oprost moli.


Ljub u bulj

Na ljulji volim ljulj.
Zato me boli bulj.
Uzeo sam mulj
I namazao žulj.


Sada me boli zub.
Na živaca sam rub.
Daj kalodonta kub.
Higijene sam ljub.


 

Lela iz osmog 2 ide na koncert

Van Gogha


 Hajde Đule, pokloni nam bis,
i pošalji folirantski kiss!


Onda zapevaj Noćas te neko ima,
pa uvali jeftini pathos ljudima!


Dok estetski nivo neprestano tone, 
koga je briga za buđave fazone?


Bojan Samson

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: