Mar 20, 2013

Voda u prahu






Kada ste žedni, a vode nemate, razmutite vodu u prahu!

Voda u prahu je naša budućnost!

Pijte vodu u prahu, u Saudijskoj Arabiji ubili bi da imaju ovako nešto!

Voda u prahu, bolja nego izvorska!

Na radnom mestu, na ulici, u školi, sa vodom u prahu!

„Mama, mama, ja sam još žedan!“
„Uzmi, sine, vodu u prahu!“

Ranim jutrom, umijem se i osvežim vodom u prahu!

„Na studencu“, sa vodom u prahu!

Kad odlazim na ispit, majka za mnom prosipa vodu u prahu!

Voda u prahu, višenamenski proizvod!

Moje suđe ponovo blista sa vodom u prahu!

Ašik mlaka vodo u prahu meraklijska!

Polivajte vaše cveće vodom u prahu!

Moje akne su nestale kao rukom odnešene, od kad perem lice vodom u prahu!

U kafani ja prvo naručim vodu u prahu!

„Nema ništa da se pije u kući!“ :(
„Ima voda u prahu!“
„JEEEEEEJ!!!“ :)

Mamurluk prolazi sa vodom u prahu!

Dočekajte atomski rat sa vodom u prahu!

Prema najnovijim istraživanjim, Kosovka devojka pojila je junake vodom u prahu!


Aljoša Tomić i Nikola Oravec

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: