Jul 15, 2014

Aforizmi II



Revolucionarni teror je, za razliku od demokratije, prolazna pojava.

Neprijatelj je poražen. Objavili smo mu mir.

On je relativno pokvaren. Đubre je ali niko ne sme da mu kaže.

Imamo grobara za predsednika. Po profesiji se kraj poznaje.

Ne postoji nazadovanje. Samo napredovanje u suprotnom smeru.

Predsednik je za gej prava. Van granica Srbije.

Narodu je dosadno. Uvedite javne egzekucije.

Ja sam uvek bio na liniji. Zato sam i platio saobraćajnu kaznu.

Nemamo opoziciju? Moramo da se posvađamo.

Mi smo za korenite promene. Postali smo panjevi.

Mera stabilizacije=destabilizovana srednja klasa.

Lečimo strobizam. Pucamo među oči.

Nisam uzoran građanin ali imam uzoranu njivu.

Nema ovde verolomnika. Samo konvertita.

Što da budem “poput” kad sam “kvazi”.

Odbivamo vaš rukopis jer neće da ima usaglašet jezički standart.

Nismo se svi odmah ubili. Neki to vole meraklijski.

Toliko sam se distancirao od sebe da samom sebi dahćem za vratom.

Usavršio sam se u pljački. Samoopljačkam se a da to i ne primetim.

Kako je Zapad bankrotirao? Plaćao je sve političke partije u Srbiji.

Pukla bruka! Nemamo artiljeriju.

Aleksandar Novaković

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: