Jul 21, 2014

Krtole i krtice



Vrtlario vrtlar krtolu oko krtičnjaka.
I iskopao krticu.
Pa je pita ćorav vrtlar:
„Jesi li ti krtola ili kakva rotkva?“
A krtica mu na to odgovori:
„Nisam ti ja vrtlaru povrtaru ni paškanat, ni mrkva, ni crna krtola, ja sam ti crna krtica“.
Pa će njoj stari kultivator:
„Pa šta to radiš u mom krtolaru, zlo te ubilo? Zar hoćeš da mi potruješ useve i osujetiš mi repu?“
A krtica mu uzvrati:
„Nisam ja otrovna, ja sam ti krtica. I šta tvoja krtola radi među mojim krtičnjacima. Ja sam ovde prva bila, i zemlja je moja kuća. Ja jedem ono što je pod zemljom, a vi ljudi ono što je iznad nje. Takav je bio dogovor odavno. Trebalo je meni da prepustite korenje, jesam li ja krtica ili vi?“
I onda su se povrtlar-hortikultivator i krtica složili da su svi ljudi pomalo i krtice, i da treba da plaćaju godišnju taksu krticama za autorsko pravo i korišćenje krtole kao nacionalnog proizvoda.

Siniša Stojanović Sinister

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: