Dec 27, 2013

Sanjao da za kućnog ljubimca imam zeca...



...ZLOG zeca.

Koji telepatski kontroliše insekte.

Pobedio sam ga u epskoj 1-na-1-na-krovu-za-vreme-kiše borbi. Sve mušice koje je prizvao i okomio na mene ga nisu mogle spasiti kada sam ga dograbio i, uz primalni pobednosni poklič, frljuknuo sa zgrade. I time spasio čovečanstvo.

Plašio sam se da će, kao u svim horor filmovima ikada, nestati dok siđem da proverim da li je zaista mrtav. Ali nije. Obeležio sam pobedu nad silama zla prekusnuim zlo-zečiji paprikaš.

Onda sam postao crnkinja superheroj, koja se borila sa 2 palice za bubnjeve. Shvatio sam da ne možeš o'ma krenuti na veliki kriminal, moraš da počneš sa sitnim, lokalnim stvarima.

Pa sam postao prvi komunalni super pandur - vijao za likovima u parku koji ne kupe za svojim kučićima, pomagao babama da startuju automobile, organizovao dobrotvorne akcije skupljanja smeća po kvartu.

Za vreme tog dela sam se smorio. Ali tako se sigurno osećaju svi heroji velikani - kako se privići na normalni život kada si jednom spasio svet od psihotičnog kunića? Zauvek sam. Niko te ne može razumeti. Niko te ne želi razumeti. Samo ostali heroji to mogu.

A, kao što pevaše Stranglers-i - "No More Heroes Anymore"

autor: Suma

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: