Jan 5, 2014

Perem pare na veliko





Perem pare na veliko

Perem pare na veliko
I malo
Dosta sam oprao
Dosta je za pranje ostalo
Volim kad su Pare čiste
Oprosti mi Hriste

Maher sam za pranje para
Jedna para drugu vara
Perem i po kućama
Ne može mi ništa nikakva galama
Perem pošteno cena se zna
Predamnom je ostvarenje sna
I poslednju paru kad operem ja
Od čistih para svet će da sja

Pranje prljavih para
U velikoj je u modi
Hvala ti majko što vako malog
za perača rodi!



Trgovac izbacuje manekenske lutke iz izloga

Trgovac izbacuje manekenske lutke iz izloga
Prolaznici okreću glavu ka samoubici na krovu
Slomljene lutke počinju da plešu po zidu plača

Bez incesta nema praroditeljskog greha
Upaljene su sigurnosne kamere i reflektori straha
Anoreksična mama gura maloletnu ćerku na pistu

Mobilnost je prva božija zapovest
Televizijska deca igraju mobilne žmurke
Cenzori kose tudju livadu slobode

Smej se smej, uvek se smej
Hej, ej, ej
Najviše volim osmeh tvoj
Dosado moja,živote moj!



Centralni komitet je izdao direktivu

Centralni komitet je izdao direktivu
ova stonoga ima perspektivu
lako savija kičmu
ima aktvnost živu

Leva noga desni džep
i stonoga ima rep

Komitetski Pi ar je izdao saopštenje
Ova storuka aždaha voli javno mnjenje
Lako se zavlači u rupe
I retko stenje

Leva ruka desni džep
Al je ovaj život lep
Al je ovaj život slep!


                                                                                                              Dragan Stodić




 

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: