Jan 14, 2014

Vulgarbular



"Kurac negacije", u narodu i među omladinom rasprostranjen oblik izražavanja. Imenica koja prerasta u glagol, u prenesenem značenju dobija svoju apstraktnu i širokoupotrebljivu vrednost. Kroz kurac negacije se mogu objasniti skoro sve pojave u životu.

Neću - hoću kurac (hoću jebe mi se, boli me dupe, zvižde mi jaja, hoću al u kurcu
Hoću - neću kurac (jok ti ćeš)
Ne zanima me - boli me kurac
Ne dam - dam ti kurac, evo ti kurac da izbiješ oči, dobiješ kurac, evo ti kurac, kur moj
Ništa - go kurac, kurac na biciklu, kurac od ovce a na njemu zvonce, pušangija, kurac
Nisi u pravu - ma pušis kurac, glup si ko kurac, znaš ti moj kurac
Čemu - za koji kurac
Nikada - u kurcu
Bezvredno - ni za kurac
Ne treba mi - koji će mi kurac
Bezvoljan - skurčen
Radoznao si - što te boli kurac
Rođak - neki kurac
Ti si ništa - ti si kurac, koj si mi ti kurac
Nikakav - živ kurac
Nešto nije u redu - koji ti je kurac
Tvoje ponašanje nije u redu - sta se kurčis, glumiš kurca
Izgubio razum - otišao u kurac
Ništa ti ne razumeš. - razumeš ti moj kurac
Pričaš gluposti – sviraš kurcu
Nevreme – kurčevo doba
Nerviraš me – ideš mi na kurac
Nikada – u kurcu, na kurčevdan
Nemam – imam kurac
Nisam – jesam kurac
Ništavan – go kurac
Neraspoložen – skurčen
Ne zanima me2 – puca mi kurac
Nisam bio – bio sam kurac



...counting


Siniša Stojanović Sinister

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: