Apr 25, 2013

Servis za žene "Adamova dolina"

Servis za žene Adamova dolina

U Adamovoj dolini, svako vozilo procveta!

Za još mnogo pređenih kilometara – Adamova dolina!



·         Za sve popravke, krupne i sitne i generalni remont
·         podešavanje optike
·         vulkanizacija
·         zamena ležajeva, kaiševa, amortizera



- Majstore, majstore, pokvarila mi se žena!
- Hajde, popni je na kanal da ja to vidim. Auuu, pa kad si ti ovde menjao ulje poslednji put?
- Pre godinu dana.
- Ccc, moraš češće menjati. Koje je godište vozilo?
- '76.
- Mnogo je prešla, vidim, ima kilometražu. Očuvana, malo je doduše slabije paljenje.
- Da, održavao sam vozilo najbolje što sam mogao, ali šta je tu je. Jel' mnogo gadan kvar?
- Đuntu treba promeniti, ulje, naštelovati zadnji trap, podesiti rotaciono svetlo i ove farove. Hm, i kaiš joj treba promeniti, ovaj se skroz izlizao. I alnaser treba srediti, radi boljeg paljenja.
- E, majstore, muka je... kad će biti gotovo?
- Ima mnogo kvarova, dugo ću je popravljati. Možda ću morati da uključim i majstor Božu da zajedno popravljamo. Biće teško, ali dođi za jedno tri dana, i biće sve cakum-pakum. Hajd', živ bio, rođače!
- Primate li reklamacije?
- Naravno, naravno da primamo. Radimo samo najbolje za naše klijente!

 Odveo sam ženu u Adamovu dolinu i jako sam zadovoljan!

U Adamovoj dolini svaka žena je kao jabuka!



 tekst: Mirko Budinski i Nikola Oravec

No comments:

Post a Comment

Ukoliko želite, ostavite komentar: